دردودل
درباره وبلاگ

سلام به خونه ی من خوش اومدی@ @@@@@@@@@@@@@@@@ آفرین باد بر مرگ آفرین باد بر مرگ که با دست های سیاهش تو را خواهد کشت @@تنهایی@@
آخرین مطالب
نويسندگان
دروغ دوست داشتنی
عشق،نفرت،حسرت
سه شنبهبرچسب:, :: 4:29 بعد از ظهر ::  نويسنده : فاطی       

 خستم خسته ازآدما

 

خسته ازاونایی که دروغ میگن اونایی که به دروغ میگن دوستت دارم

 

خسته ازآدمایی که فقط خودشونومیبینن فقط خودشون تنها دلیل بودنشون دروغ

گفتنه

 

من دلم نمیخواد تو دلم آدمی رو جابدم که دروغ گفتن تنها کارشه

 

خسته شدم از دنیا و آدماش از بی کسی هاش ازهمه چی

 

نمیدونم خدا چراحرفامونمیشنوه یا شایدم میشنوه و نمیخواد حرفمو گوش بده 

 

آخه خدا من چه گناهی کردم که این شده حالو روزم خودت کمکم کن خداجون

 

خستم خسته از

 

بنده های تو خسته از این نامردا پستا خسته ازهمشون نمیدونم چرا هیشکی باورم

 

نداره چرا خداجونم چرا

 

خودت کمکم کن خواهش میکنم خدا کمکم کن 

 

میدونین بچه ها من تنهام اما تنها کسی که من دوسش دارم و میدونم دوسم داره

 

وتنهام نمیذاره خداست

 

چون واقعا تنها کسی که آرومم میکنه خودشه

 

شما برام دعا کنین از این حال و هوا دربیارم 

 

همتونو دوست دارم 

 

فعلا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: