درباره وبلاگ

سلام به خونه ی من خوش اومدی@ @@@@@@@@@@@@@@@@ آفرین باد بر مرگ آفرین باد بر مرگ که با دست های سیاهش تو را خواهد کشت @@تنهایی@@
آخرین مطالب
نويسندگان
دروغ دوست داشتنی
عشق،نفرت،حسرت
چهار شنبهبرچسب:, :: 5:31 بعد از ظهر ::  نويسنده : فاطی       

من همیشه میخندم.تا کسی نفهمه چقدر عاشقم.تا کسی نفهمه دلم

 

واس شنیدن صدای کسی تنگ شده.که یه روزی عاشقم کردو حالا مدتها

 

منو از شنیدن صداش محرووم کرده.میخندم.تا کسی نگه چقدر تو ساده

 

ای.خاک برسرت که هنوز منتظری..باصدای بلند میخندم.به سادگی خودم.

 

به یاد همه شبهایی که گریه هاتو من ارووم میکردم.با صدای بلند به حال

 

غریب خودم میخندم.چون نمیخوام کسی به گریه هام بخنده.. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: