غمگینم
درباره وبلاگ

سلام به خونه ی من خوش اومدی@ @@@@@@@@@@@@@@@@ آفرین باد بر مرگ آفرین باد بر مرگ که با دست های سیاهش تو را خواهد کشت @@تنهایی@@
آخرین مطالب
نويسندگان
دروغ دوست داشتنی
عشق،نفرت،حسرت
سه شنبهبرچسب:, :: 4:38 بعد از ظهر ::  نويسنده : فاطی       

سرمو گذاشته بودم رو شونش. آروم دستشو دور کمرم حلقه کرد.بهش گفتم

يه چيزي بگم؟ گفت بگو. گفتم دوستت دارم....

گفت من بيشتر گفتم نه من بيشتر. گفت اصلا دوتامون به يه اندازه

گفتم باشه.فقط من يه کوچولو بيشتر .خنديد.به چشمام نگاه کرد

اما نمي دونست اين آخرين باريه که به چشمام زل ميزنه ولي

من خوب ميدونستم.يه گوشه نشستيم سرمو گزاشتم رو سينش

گفتم برام قصه بگو.

شروع کرد.قصه همون شاهزاده خانوم خوشکلو برام گفت

چشماشو بسته بود و قصه مي گفت صداي قلبشو ميشنيدم

خيلي دوسش داشتم هنوزم دارم ميدونم دلش برام خيلي تنگ ميشه

منم دلم خيلي براش تنگ ميشه اما بايد برم نميتونم بيشتر

از اين بمونم واسه هردومون بهتره....

ازتو جيبم يه بسته تيغ بيرون آوردم.

هنوز چشماشو بسته بود.صداي قلبش گوشمو نوازش ميداد

خيلي بهش بد کردم.دوسش دارم... يکي از تيغارو ميکشم بيرون ميزارمش روي مچ دسته چپم....

من بايد اين کارو بکنم. ميترسم اگه يه لحظه بيشتر صبر کنم پشيمون بشم.

خدايا خيلي دوستش دارم...


کاش اينو بفهمه زير لب ميگم دوست دارم...دوست دارم...

اشکام ميريزه پايين .خيلي دوست دارم... بيشتر از همه دنيا.

چشماشو باز نميکنه ديگه تصميممو گرفتم تيغو ميکشم رو دستم

درد داره اما هيچي نمي گم نمي خوام چشماشو باز کنه

گرماي لذت بخشي داره خون گرمم ميريزه رو لباسش

چشماشو باز ميکنه ميترسه به خونه من خيره شده..

اشکام هنوز ميريزه پايين ميگم بغلم کن مثه يه بچه ي آروم بغلم ميکنه

براي آخرين بار ميگم دوست دارم....هيچ کاري از دستش بر نمياد...

بريدگي عميقه لبمو ميزارم رو لباش و اين آخرين باريه که......!!!!!! 



نظرات شما عزیزان:

یسنا
ساعت9:51---8 خرداد 1391
سلام ویدا جونم.وب خیلی نازی داری.وقتی می خوندم اشک از چشمام جاری شد.خیلی سخت یه نفرو دوست داشته باشی اما دوست نداشته باشه.بد ترین درد دنیاست.خوشحال میشم باز بهم سر بزنی
پاسخ:یسناجون آدرستوبزار


reza
ساعت19:21---29 ارديبهشت 1391
به خدا دیگه طاقت ندارم، همین حالا که بهش احتیاج دارم دارم تنهام میزاره، اگه میخاست منو احساس کنه حرف باباش براش مهم نبود. من تنهاترین تنها هستم، خدایا کمکم کن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: