نرو
درباره وبلاگ

سلام به خونه ی من خوش اومدی@ @@@@@@@@@@@@@@@@ آفرین باد بر مرگ آفرین باد بر مرگ که با دست های سیاهش تو را خواهد کشت @@تنهایی@@
آخرین مطالب
نويسندگان
دروغ دوست داشتنی
عشق،نفرت،حسرت
سه شنبهبرچسب:, :: 12:26 قبل از ظهر ::  نويسنده : فاطی       

  چرا حس می کنم هستی کنارم؟ 


چرا این رفتن و باور ندارم؟


چرا گم میکنم روز و شبامو؟


چرا حس میکنم داری هوامو؟



چرا هستی میون خواب و رویام؟

 
چرا پر میشه تو حرم نفس هام؟



دارم نفس نفس نبودنت رو کم میارم 


میخوای بری تو رو به این ترانه می سپارم


ولی نـــــــــــرو


نرو بمون


نرو که جز تو چاره ای به جز خودت ندارم


نرو بمون


نرو بمون کنارم



آخه ترانه هام همش بهونتو می گیرن 


اگه بری همه کهنه میشن بی تو می میرن


اگه بری چشامو پشت جاده جا میذارم


اگه بری خوده بارون میشم برات می بارم



دارم نفس نفس نبودنت رو کم میارم 


میخوای بری تو رو به این ترانه می سپارم


ولی نـــــــــــرو


نرو بمون


نرو که جز تو چاره ای به جز خودت ندارم


نرو خیال نکن بدون تو دووم میارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: